  • Data: 2008-12-22 17:46:04
    Temat: Re: Kto ponosi koszty przesylki ?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-12-21 12:27, NOFX pisze:
    > Noi co z takim czlowiekiem zrobic, on sie upiera przy swoim. Co moge w
    > takiej sytuacji zrobic. Olac sprawe i wystawic negatywa czy co innego.?
    > Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    > Pozdrawiam

    Niestety ja także w linku podesłanym przez tempa nie doczytałem się czy
    sprzedawca ma obowiązek zwracać za przesyłkę w obie strony, jednak IMO tak.
    Co musisz zrobić? Tak czy siak reklamuj towar na podstawie niezgodności.

    Gdy uzna Twoją reklamacje zażądaj zwrotu kosztów przesyłki.
    Gdy będzie się opierał zagroź sądem.
    Gdy nadal będzie się opierał wyślij wezwanie do zapłaty
    Gdy nadal będzie się opierał, zostaje sąd.

    W sumie jest łatwy sposób na przekonanie się czy ma zwracać za tą
    przesyłkę czy nie - zadzwoń/odwiedź rzecznika praw konsumentów

    pozdrawiam.
    PlaMa