  • Data: 2009-10-17 14:06:16
    Temat: Re: Kto odpowiedzialny za stłuczkę?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
    > Faktycznie umowa pożyczki oznacza, że daje się do dyspozycji przedmioty
    > *nieoznaczone*, zaś pożyczający może oddać *inne* takie przedmioty.

    ty mi nie tlumacz pojęć użyczenia i pożyczenia, bo nie o to tu idzie, ale o
    brak jakiejkolwiek umowy, poza ustnym jakimś oddaniem we władanie osobie
    obcej, na podstawie czego chciałbyś dochodzić odszkodowania, na podstawie
    domniemanych, wymyślonych przez ciebie umów kture nie istnieją?:O)

    > W tym przypadku nie może być mowy o pożyczeniu samochodu - próba
    > postawienia takiej tezy w najlepszym przypadku spowoduje śmiech na sali.

    w tym przypadku nie ma mowy ani o pożyczeniu ani o użyczeniu w sensie
    prawnym, tu mamy wyłącznie doczynienia z pożyczeniem w sensie znaczenia
    języka polskiego, czyli ododanie przedmiotu we władanie nieodpłatnie i
    tyle!!!!