  • Data: 2013-12-27 21:55:44
    Temat: Re: Krzysio w kiecce jednak wciągał witaminę C
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 grudnia 2013 14:55:36 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Nie by�o dowod�w poza jakim� filmem. Proszek m�g� by�
    > czymkolwiek.
    KJilk alat temu z dzieckiem spacerowałem po tzw starówce w naszym mieście. W
    jednym z ogródków przy restauracji zamówiułem dla córki sok pomarańczowy
    dla mnie jabłkowy.
    Córce barman podał w szkalnce z logo COCACola mój podal w szklance z logo
    jakiegoś piwa.
    I tak sobie pijemy az nagle dwie starsze panie przechodzące obok zrobiły
    raban że z dzieckiem piję piwo i jeszcze dziecku daję(faktycznie córka z
    mojej szklanki też piła)
    Na szklance logo piwa, w środku ciemny płyn i afera gotowa.
    Nawet strażnik miejski został w to zaangażowany bo kobitki taki raban
    robiuły i że podszedł.
    Sprawa się oczywiście wyjasniła ale gdyby amiast mnie był jakiś znany
    polityk i fotki Faktu czy innego TVNu jak to podaje dziecku "piwo".
    --
    To szczęście. Normalnie nasłaba komisja tylko protokół sporządza i niczego
    nie sprawdza tylko zakłada, że musiał być alkohol.