eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszt zwrotu nieprawidlowego towaru › Re: Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1
    .giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada
    .pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <5d35a07a$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 22 Jul 2019 23:00:39 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5d35a07a$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <5d3623f8$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 46.215.235.223
    X-Trace: 1563829240 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 524 46.215.235.223:56031
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:787567
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22.07.2019 o 13:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > Konsument zakupił przez aledrogo towar, cena + koszty wysyłki.
    > Sprzedawca (firma) przysłał towar inny, niż w opisie.
    > "Uważaliśmy, że nie ma różnicy"
    > BTW sprzedawca zaraz po zakupie (jednej z 50 wystawionych sztuk)
    > podwyższył cenę (na pozostałe 49 sztuk).
    > Kupujący może zwrócić (uprawnienie ustawowe) lub żądać wymiany towaru na
    > prawidłowy.
    > Czy kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro
    > sprzedawca z własnej przyczyny dostarczył inny?

    Jeśli konsument zamawiał powiedzmy czerwone, a dostał zielone, należy o
    tego podejść tak. Nadal czekam na czerwone. Zielone, którego nie
    zamawiałem leży i czeka. Sprzedawca, który wysłał to bez zamówienia może
    sobie przyjechać. Ewentualnie możemy się jakoś dogadać. Ale zaczynamy od
    tego, że czekam na czerwone.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1