    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrola legalnosci oprogramowania
    Date: Thu, 23 Jun 2005 13:41:39 +0200

    news:d9e4b1$qkd$2@inews.gazeta.pl...
    > Dnia 2005-06-23 12:47, Tomasz rzecze:
    >
    > Tak - kradzież to kradzież, a tu nie ma mowy o kradzieży.

    no wlasnie to mnie interesuje, bo mozna wykonywac kopie na uzytek wlasny, ja
    sobie czesto robie skladanki,
    i to z oryginmalnych plyt, z tym ze te w weikszosci przez uczciwych kolegow
    zostaly porozkradane. (wiadomo jak to jest tu sie pozyczy tam sie pozyczy
    a pozniej okazuje sie ze nikt niczego nie pozyczal)
    I teraz tak, plyty nie sa identyczne, wiec odpada piractwo, w jaki sposob ja
    mam sie bronic?
    Bo na zdrowy rozum to oni mi musza udowodnic ze niegdy nie posiadalem
    oryganlow z ktorych moglem
    zgrac kawalki na plyte (pomijam muzyke z klubu ekwador ktora np jest
    dostepna w internecie)
    a nie ja ze nie jestem jeleniem, i w sadzie na pewno nie dal bym sie tak
    latwo, ALE
    zanim doszlo by do rozprawy to dzielni policjanci usilowali by zatrzymac
    sprzet (soft oczywiscie legalny, brak mp3, brak filmow)
    pytanie, na jakiej podstawie skoro nawet gdyby potrafili udowqodnic (co jest
    niemozliwe) ze nie posiadalem oryginalnych plyt CD
    z muzyka to i tak by byla zlamana ustawa o prawie autprskim a nie kk i na
    drodze cywilnej "ktos" moglby sie doamagac
    odszkodowania ..

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."