eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonto Paypal - weryfikacja › Re: Konto Paypal - weryfikacja
  • Data: 2013-01-15 01:30:04
    Temat: Re: Konto Paypal - weryfikacja
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ikarek wrote:
    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1301142321130.2340@quad...
    >> On Mon, 14 Jan 2013, f...@g...com wrote:
    >>
    >>> Czy Paypal przechowując moje pieniądze ma do nich jakiekolwiek prawo,
    >>
    >> Nie, ma obowiązki.
    >> PayPal jest bankiem i obowiązują go regulacje dotyczące banków.
    >
    > Odważne słowa xD

    sam Paypal o tym informował.
    Dokładnie jest to instytucja kredytowa na prawie luksemburskim.




    >
    > Czy mam rozumieć, że mogę na nich złożyć skargę do KNF
    > lub innego arbitra?

    Owszem mozesz.
    Zdaje sie w Luxemburgu, bo tam mają oddział.

    dokładnie info masz tu.

    W przypadku, gdy nie uda nam się rozstrzygnąć sporu, po zakończeniu
    naszej wewnętrznej procedury rozstrzygania sporów Użytkownik może złożyć
    skargę u brytyjskiego rzecznika konsumentów ds. usług finansowych lub
    złożyć przeciwko nam pozew w sądzie w Anglii lub Walii (lub w sądzie
    lokalnym, jeśli Użytkownik jest konsumentem). Skargi można również
    składać w Europejskim Centrum Konsumenta (European Consumer Centre,
    ECC-Net). Więcej informacji o ECC-Net i sposobie kontaktu z tą
    instytucją można uzyskać na stronie
    http://ec.europa.eu/consumers/redress_cons/. Informacje na temat
    rzecznika konsumentów ds. usług finansowych można uzyskać na stronie
    http://www.financial-ombudsman.org.uk. Nierozwiązane spory można również
    zgłaszać pisemnie do naszej organizacji nadzorującej (CSSF) pod adresem
    Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF) 110, Route
    d'Arlon L-2991 Luxembourg.






    > Pytam, gdyż parę lat temu wycofali mi kilka
    > transakcji odmawiając podania przyczyny, co spowodowało
    > ujemne saldo na koncie. Następnie zablokowali konto i domagali
    > się wysłania pocztą czeku (!) do jakiegoś banku w Anglii... strasząc
    > przez pewien czas windykacją... także pytam zupełnie serio, czy
    > polskie instytucje są władne wyjaśniać takie sytuacje? Ja tego wtedy
    > nie drążyłem, gdyż żadnych strat nie poniosłem, ale jestem ciekaw.

    jak wyzej.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1