  • Data: 2010-09-10 12:37:48
    Temat: Re: Komornik jak go sprawdzic oraz jego poczynania?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> naskrobał/a w
    news:Pine.WNT.4.64.1009092257350.3548@quad:

    > Tak z ciekawości - mam rozumieć, że sprzedaż przedsiębiorstwa
    > (jeśli tego domagał się wierzyciel)

    Z pierwszego posta wnioskuję, że domagał się sprzedazy nieruchomości.

    > to jest zupełnie co innego
    > niż sprzedaż jego składników - środków trwałych niejako "luzem",

    Tak, sprzedażą przedsiębiorstwa zajmuje się sąd, a nie komornik.

    > i żaląc się na grupie iż właśnie tego komornik nie robi - zwyczajnie
    > się czepia?
    > (tak mi wyszło z podsumowania tez)

    Może mieć rację, ale nie wiemy co było napisane we wniosku, a nawet, gdy
    wysmażył wniosek idealny, może się okazać, że komornik zrobił to
    wcześniej i wiedział, że tam nie ma nic.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153