  • Data: 2006-04-27 20:58:17
    Temat: Re: Komornik i co dalej ?
    Od: "gazeta" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się, że nie dopilnowałeś ugody z bankiem. Jeśli odsetki były
    > umorzone to wal do banku ze wszystkimi papierami i pytaj skąd nowe
    > zadłużenie. Jeśli naiwnie przyjąłeś że odsetki się upieką... no cóż w 1999
    > pewnie bank był szczęśliwy że odzyskał podstawę więc nic nie mówił, dziś
    > wyciąga rękę po resztę... Wydaje mi się jednak że przed komornikiem winno
    > Cię nawiedzić wezwanie do zapłaty, i to niejednokrotnie. To może być
    > kolejny punkt zaczepienia w rozmowie z bankiem.
    >
    > Jednym słowem - uderzaj do banku wyjaśnić. No i o czym pisałem - zatroszcz
> [...]
    Witam i dziekuję za rady.Wiem już, że nie dopilnowałem umowy z bankiem, nie
    mam tego na piśmie. i wiem, że mnie nie usprawiedliwia to, że bank ma
    siedzibę w Gdańsku a ja mieszkam w woj, opolskim i nie miałem mozliwości
    załatwic to osobiście. Przez okres siedmiu lat nie miałem żadnych wezwań do
    spłaty, kompletnie nic.
    Moj wniosek egzekucyjny jest juz u komornika w innym rewirze, ale on jeszcze
    nie odzyskał żadnych pieniędzy.Dodam, że Sąd Rejonowy w Opolu w wyroku w
    sprawie karnej z art. 286 par. 1 kk ,uznał znajomego winnym tego
    przestępstwa, że wprowadził mnie w błąd przy zamiarze pobrania kredytu.
    ZiPi.