  • Data: 2002-02-17 20:03:12
    Temat: Re: Komórki na poczcie
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał:

    > Zakaz używania telefonów komórkowych na poczcie

    To tak w ramach wbijania kija w mrowisko napomnę o pewnej filii Banku
    PKO BP w Warszawce, gdzie nie zapomniano o powieszeniu tabliczki
    informującej o zakazie używania telefonów komórkowych, co nie
    przeszkadza absolutnie w sytuacji, gdy obok kasjerki tegoż banku leży
    komórka, która z czasu zadzwoni i dziewuszka sobie chwilkę pogada.
    Niewątpliwie jest to bardzo moralizatorskie zachowanie, które mnie
    osobiście przypomina sytuację z przełomu lat 70/80, gdy wsiadłem z Mamą
    do taxówki MPT (FSO Warszawy :) którą prowadził zdeklarowany wielbiciel
    papierosów Radomskich, które palił "łańcuszkiem" kaszląc i rzężąc
    płucami okazując posunięty nowotwór. Do czego to mówię?
    Ano do tego, że obok zegara (godzinowego :) na desce widniała naklejka
    'Proszę nie palić' i przekreślony papieroch.
    Cóż, widać tylko własny dym nie szkodzi......zaś w PKO komórki
    pracownicze nie powodują zakłóceń. ;->>>

    Nawiązując do urzędów pocztowych, to na wielu z nich spotkałem w
    szklanych gablotach całe pisma informujące o zakazie używania komórek
    podpisane przez prezesa PP czy kogoś innego z 'góry'.

    Pozdrawiam.

    Rico.
    w...@p...pl