  • Data: 2007-02-17 19:02:49
    Temat: Re: [Kodeks rodzinny] Art 12 - unieważnienie małżeństwa
    Od: "Anka K" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Sa natomiast sytuacje w ktorych sad obligatoryjnie otwoera zamknieta
    rozprawe -
    > zobacz 316 par. 2 kpc. Chodzi tu o przypadki, gdy juz po zamknieciu
    rozprawy
    > ujawnia sie nowe, istotne okolicznosci. Moze wiec zastanow sie nad tym,
    tzn. czy
    > nie jestes w stanie znalezc w tym zakresie jakiegos pretekstu dla
    powolania
    > nowego bieglego (moze maz zaczal sie jakos inaczej zachowywac czy cos, co
    > mogloby uzasadniac podejrzenie, ze znow prezentuje "psychotyczne"
    zachowania).

    A jesli zaczal sie tak zachowywac - wystarcza moje slowa? Prawda jest taka,
    ze na dotychczasowych rozprawach byl wyraznie w stane depresji, siedzial
    cicho i momentami prawie plakal. Na ostatniej byl bardzo ozywiony, pelen
    energii no i przede wszystkim wycofal zgode na uniewaznienie. Wedlug mnie,
    to moze swiadczyc, ze ponownie znajduje sie w hipomanii. Czy taka
    argumentacja wystarczy dla 316 par 2 kpc?

    > Zawsze tez pozostaje Ci wniesienie srodka odwolawczego, gdy sad
    rzeczywiscie
    > oddali Twoje powodztwo. Mozna sie wtedy zastanawiac nad powolaniem sie na
    > okolicznosc, ze opinia bieglego stanowiaca podstawe wydania wyroku (o ile
    tak
    > sie stanie) byla niekompletna itd. Tylko proponuje tu znalezc sobie juz
    > sprawniejszego pelnomocnika.

    Tak tez zamierzam.
    Mam jeszcze jedno glupie pytanie: czy w ogole mozna sie powolac na kodeks
    postepowania cywilnego w sprawie z kodeksu rodzinnego?

    Pozdrawiam i dziekuje za konkretna odpowiedz
    Anka