  • Data: 2005-08-06 05:29:59
    Temat: Re: Kłopot z przetargiem
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna Smus" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dd0jqt$jp8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam. Mam problem. Chciałam przystąpić do przetargu sektorowego w dużej
    > państwowej firmie, w terminie wpłaciłam wadium, niestety z przyczyn
    > losowych
    > (wypadek samochodowy) spóżniłam się pół godziny ze złożeniem oferty.
    > Oczywiście powiadomiłam sekretariat firmy o moim spóżnieniu i jego
    > przyczynie, niestety jak dojechałam na miejsce nikt nie chciał ze mną
    > rozmawiać, nie poczekali nawet minuty...

    Nie mieli takiego obowiazku. Co wiecej, przyjecie twojej oferty po terminie
    skutkowaloby protestem innych uczestników przetargu.

    > Chciałam się póżniej dowiedzieć kto wygrał przetarg, ... też nic z tego,
    > okazało się to tajemnicą a wydawało mi się, że takie informacje powinny
    > być
    > jawne.

    To jest informacja jawna, po rozstrzygnieciu przetargu ukaze sie w
    Biuletynie Zamówien Publicznych. http://www.uzp.gov.pl/wygrani.html
    NAtomiast jako osoba nieuczestniczaca w przetargu (miomo iz pobralas SIWZ)
    nie mialas prawa uczestniczenia w otwarciu ofert o dowiedzenia sie o cenach
    ofert przyjetych.

    Na nastepny raz radze wyslac oferte odpowiednio wczesniej kurierem z
    gwarantowana godzina dostawy, badz wyjechac odpowiednio wczesniej by byc na
    miejscu z 2 godziny wczesniej.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.