    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Klasa ekonomistów - minister bez polskiego obywatelstwa
    Date: Mon, 19 Nov 2007 19:43:05 GMT

    > Polityka, to nie dobrodziejstwa dla ludzi, tylko taktyka jak tu
    > najefektywniej wykręcic zniewolone narody.

    No tego to mi przypominac nie musisz.
    Cala zabawa polega na tym, by mniejszosc zyla z pracy wiekszosci:)

> [...]
    > ministra może pełnić tylko obywatel polski i to jest jak najbardziej
    > zrozumiałe. Obywatel innego państwa, w przypadku pana Rostowskiego Anglii
    > to jeszcze od 1989 roku opłacany przez rząd brytyjski, żeby robił polityke
    > polską, to budzi co najmniej niepokój.
    > To świadczy o tym, że od 1989 roku nie mamy suwerennej polityki finansowej
    > kraju, tylko interesy brytyjskie.
    > Oczywiście, że
    > jeśli ostatnio doradzał prezesowi
    > Pekao SA, Rostowski płacąc z tej profesii podatki za granicą, łamał nie
    > tylko prawo, ale dyskwalifikuje go to jako ministra finansów, bo rżnął

    Sluchaj, to ze Polakow okrada sie jawnie wmawiajac narodowi, ze tak wlasnie
    wyglada demokracja, mi mowic nie musisz. Ja to widze, az za dobrze.
    Ale pamietaj, ze najniebezpieczniejszym przeciwnikiem jest ten co nic nie
    ma:) Bo taki ma tylko zycie do stracenia, a bogady, ma troche co moze
    stracic, prawda?:)
    Dlatego, UE nie bedzie robic dobrze polakom bo ich kocha tylko by dbac o
    wlasne interesy. A na razie nikomu nie zalezy na niepokojach wewnatrz UE
    zwlaszcza, ze system bankowy zaczyna leciec na leb i szyje i to moze byc
    kolejnym ogniskiem zapalnym -np. w UK- to UE napewno nie chciala by
    dodatkowego problemu w postaci przemarszu 8mln ludnosci, zlej, oszukanej i
    zadnej "krwi" (to przenosnia, mam nadzieje, ze zrozumiesz) wzdloz UE.
    Destabilizacjia UE doprowadzi do jej zerawania.
    A moze takie wlasnie mja interesy ameryknie w UE, dlatego tak "wypuszczaja"
    polakow ....
    Tak, czy owak, problem sprowadza sie do jednego - lepsze dochody ludnosci.
    I jesli to bedzie na reke UE to naprawde mozesz byc pewny, ze tak sie
    stanie.... bo "oni" maja za duzo do stracenia.