    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Klasa ekonomistów - minister bez polskiego obywatelstwa
    Date: Sun, 18 Nov 2007 14:21:38 +0100

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:zPO%i.40880$T8.22576@newsfe5-win.ntli.net...

    > Bokun, nie ma ucieczki od podwyzek cen!
    > Wszystko w przyrodzie dazy do wyrownania, takze i w ekonomi;) Podwyzki cen
    > nie sa tutaj meritum sprawy i problemem. Problemem sa dochody ludnosci. Tu
    > rzad musi dzialac, Polacy dlugo nie wytrzymaja sytuacji kiedy za towary
    > beda musieli placic jak np. niemcy czy anglicy a zarobki beda o 50%
    > nizsze. Zwlaszcza, ze Polska ma "paskudne" polozenie geograficzne i sa u
    > nas ciezkie zimy (choc ostatnia byla ciepla) a zima jest najdrozsza. Polak
    > musi o min. 50% wiecej wydac na ogrzewanie, ciuchy, jedzenie w okresie
> [...]

    Chyba żartujesz. A jaką korzyść by Unia miała wtedy z Plaski. Grecja tyle
    lat jest już w Unii i zarobki nadal mają trzy krotnie niższe niż w
    Niemczech. Ta sprawa jest "pozostawiona" w gestii krajów członkowskich, w
    ramach tzw. reguł wolnego rynku (sic!). Właśnie o to chodzi, żeby Polaków
    wysiedlić z Polski i rozproszyć po świecie, taki plan żydostwo polskie miało
    już w trakcie realizacji swojej najnowszej rewolucki w Polsce, w 1981 roku
    http://www.grupy.egospodarka.pl/Wywiad-Geremka-z-198
    1-roku,t,127488,8.html

    boukun