eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy dostanę zwrot urządzenia oddanego na gwarancji? › Re: Kiedy dostanę zwrot urządzenia oddanego na gwarancji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!newsreader4.net
    cologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pe
    er03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kiedy dostanę zwrot urządzenia oddanego na gwarancji?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <tb0qc1$3nndv$1@dont-email.me>
    <62d3f02b$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <1b2xov8ara0x9$.15x39hnurgxba.dlg@40tude.net>
    <1ca0co8s56tm.ho8ahb0tbn9r$.dlg@40tude.net>
    <62d58e6c$0$448$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 18 Jul 2022 19:03:32 +0200
    Message-ID: <cw68jqtovna0$.gvf3kfdmegv3$.dlg@40tude.net>
    Lines: 37
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.208.185
    X-Trace: 1658163812 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 461 83.7.208.185:63221
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2336
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:827463
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 18 Jul 2022 18:46:35 +0200, Krzysztof kw1618 wrote:
    > W dniu 2022.07.18 o 17:38, J.F pisze:
    >> On Mon, 18 Jul 2022 17:25:30 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    >>> Dnia Sun, 17 Jul 2022 13:19:06 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    >>>> Czy w umowie gwarancyjnej nie ma
    >>>> maksymalnego terminu naprawy? Bo czasem bywają.
    >>>
    >>> Czy już kiedyś nie było tak że jeśli sprzedawca nie dotrzymał
    >>> dwutygodniowego terminu naprawy to klientowi przysługiwał nowy sprzęt
    >>> lub zwrot kasy?
    >>
    >> Kiedys bylo/moze bylo, w zaleznosci od tego co masz na mysli.
    >>
    >> Teraz jesli dobrze widze - nie ma.
    >>
    >> Ale czy nie nalezy patrzec na stan 2 lata temu ? :-)
    >>
    > Szczególnie teraz, z przyczyn technicznych i logistycznych czasy
    > oczekiwania się wydłużyły.
    > Braki kadr w logistyce, braki marynarzy którzy przyprowadzą statek z
    > Chin z częściami,

    Hm, a co sie z marynarzami stało?

    > braki kierowców, wakaty w sortowniach i magazynach,
    > procedury na granicach, papierologia, pieczątki, stempelki, podpisy,
    > zezwolenia i cały ten biurokratyczny syf.

    z kierowcami, z sortowaczami itd ?

    > Nie brakuje tylko tych którzy siedzą za biurkiem i usiłują to zorganizować.

    Masz na mysli urzednikow, czy "pracownikow logistyki" ?

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1