  • Data: 2018-01-15 13:45:29
    Temat: Re: KW-138 a swoboda zawietania umów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    >adopcję dzieci przez pary jednopłciowe i taka para ubiega się o
    >adopcje.
    >To dziecko pójdzie w końcu do szkoły i pewnie szybko wyjdzie na jaw,
    >że
    >ma np. 2ch tatusiów. Nie mam cienia watpliwości, że przy obecnym
    >stosunku wiekszości osób w Polsce do homoseksualistóoe, to dziecko
    >będzie
    >miało mniej lub bardziej przes...ne. I co teraz? Na ogół
    >(teoretycznie)
    >powinniśmy się kierować dobrem dziecka i zwykle, w przypadkach

    Im wczesniej zaczniemy, tym wczesniej sie ludzie przyzwyczaja, ze to
    normalne, wiec to kiepski argument :-)
    Poza tym "a moi tatusiowie sa razem silniejsi niz twoj" :-)

    No i taka sytuacja to sie juz zdarza - sa rozwody, jest dwoch
    tatusiow.
    Wypadki na szczescie rzadkie, ale mama moze umrzec ...

    >Innymi słowy, czy prawo do adopcji powinno być tutaj jakimś dobrem
    >wyższym w stosunku do praw dziecka na rozwój w rodzinie, która
    >oczywiście nie zagwarantuje niczego (z pozostałej puli patologii,
    >która
    >sie może przydarzyć), ale nie jest już na starcie dotknięta taką
    >społeczną niechęcią.

    No ale nie dasz prawa, to "dyskryminacja" :-)

    J.