    From: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRUK to wielka lipa!!!
    Date: Mon, 23 Jun 2003 20:19:36 +0200

    On Fri, 20 Jun 2003 00:34:52 +0200, "Hitower" <b...@i...pl> wrote:

    > Gneralnie bzdury opowiadasz :)

    i to oczywiscie upoważanie Ciebie do cytowania sygnaturki

    zmien program, dobre sygnaturke automatycznie wycinają

    > Gdyby to było takie proste to wszyscy by płacili.

    ci którzy zdają sobie sprawe to płacą, inni też zapłacą ale po pewnym
    czasie ale niestety z odsetkami

    > Mnie 2 firmy straszyły 2-3 lata i co? I nic! (w tym Intrum Justitia...
    > podobno wg Ciebie taka mocna i światowa firma... LOL)

    czekaj tatka latka...

    > Bujasz w obłokach, jesteś chyba teoretykiem a nie praktykiem.

    co to zmienia ???
    czy musze się przekonywać na własnej skórze żeby sobie uświadomić że
    długi trzeba spłacać ???