    From: "Hitower" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRUK to wielka lipa!!!
    Date: Fri, 20 Jun 2003 00:34:52 +0200

    Użytkownik "futszaK" <f...@W...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:1rl2fvgmh722qluu61ogjvlbqi0s0kcngd@4ax.com...

    > a mi sie wydawalo że:
    >
    > 1.w zwiazku z cala masa tak zwanych "drobnych długów" istnieje cos
    > takiego jak postępowanie uproszczone (do 5kPLN) gdzie bardzo łatwo i
    > tanio jest uzyskać wyrok który staje się automatycznie prawomocny w
    > przypadku jeśli dłużnik nie wniesie w odpowiednim czasie odwołania.
    > 2.postępowanie toczy sie przed sadem wlasciwym dla siedziby firmy
    > windykacyjnej z wykorzystaniem nieformalnych i w zasadzie niemozliwych
    > do udowodnienia nieformalnych powiązań firmy windykacyjnej z
    > pracownikami tamtejszego sądu
> [...]

    Gneralnie bzdury opowiadasz :)
    Gdyby to było takie proste to wszyscy by płacili.
    Mnie 2 firmy straszyły 2-3 lata i co? I nic! (w tym Intrum Justitia...
    podobno wg Ciebie taka mocna i światowa firma... LOL)

    Bujasz w obłokach, jesteś chyba teoretykiem a nie praktykiem.

    Kolegfa miał dziełalność, nie zapłacił za towar ponad 4000PLN, po 2 latach
    sprawa, nakaz zapłaty, komornik. I co? I nic! Jeszcze kilka miesięcy i minie
    3 lata od sądowego nakazu zapłaty i koniec, komornik może sobie odpuścić
    (zresztą już sobie odpuścił, od roku nie daje znaku życia)

    Nie wszystko jest takie proste jak Ci się wydaje.

    Pozdrawiam
    Hitower