  • Data: 2003-11-12 20:23:49
    Temat: Re: [KIJ W MROWISKO] Zaiks i inni
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Flashi rzecze:
    > Napisalem to w podejsciu takim : obciazenia ZAiKSu i innych organizacji
    > sciagajacych tantiemy powoduje sztuczne podwyzszenie ceny towaru.

    Nie.

    [..]
    > I tak samo jest z liczonymi stratami rynku
    > fonograficznego,filmowego ...

    Nie interesuje mnie ich liczenie "strat". Cały czas powtarzam, że
    jeszcze do XX wieku, wszelacy twórcy albo mieli patrona co ich utrzymywał,
    albo grali ku uciesze gawiedzi i cieszyli się jak im coś do kapelusza
    wrzucono, a nie kijami pogoniono.
    Dopiero w drugim dwudziestoleciu XX wieku zaczęło się koncernom w głowach
    przewracać :(

    > wlasnie to mialem na mysli glownie :) mniej straci (w swietle rzeczywistych
    > strat) tworca na internecie niz na "straznikach"

    I to jest bzdura. Na wymienie w internecie traci wszystko, więc nie wiem
    o czym Ty gadasz.

    > no wlasnie :( i to juz jest paranoja ... ja niechce niechce ... ale musisz
    > bo ZAiKS wie lepiej ...

    Bo inaczej się nie da. Jedyny problem to zmusić ZAIKS do obniżenia prowizji.

    Arek

    --
    http://www.losowania.net