eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w USA › Re: Jurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w USA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.n
    etnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    Date: Sun, 12 Jun 2022 15:08:26 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.10.0
    Subject: Re: Jurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w
    USA
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <a...@w...eu>
    <vq87vsqgqa0q$.12e6qnuhuv3jj$.dlg@40tude.net>
    <a...@w...eu> <f...@4...net>
    <62a042af$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <RBXnK.127253$D41.67553@fx07.ams1>
    <62a04eb9$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <4hboK.43533$c21.41531@fx13.ams1>
    <62a17aa4$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <WyepK.734392$e21.241745@fx10.ams1>
    <62a591ae$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <OTjpK.21477$g01.9880@fx02.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    In-Reply-To: <OTjpK.21477$g01.9880@fx02.ams1>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 39
    Message-ID: <62a5e549$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1655039305 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 551 83.142.196.21:56052
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3051
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:826227
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.06.2022 o 13:13, Marcin Debowski pisze:

    >> Jak to siłować? Jakiś opór drążek powinien stawiać choćby dla precyzji,
    >> a nie że muśniesz i poleci na drugą stronę. No i są stickshakery, żeby
    >> dać polotowi do zrozumienia, że "teraz to naprawdę dopierdolił":)
    >
    > Jak cokolwiek idzie nie tak to przecież walczą z tymi wolantami i innymi
    > jak dzikie, ciągną, pchają, używają dużej siły.

    Eee. Na pewno czy to taka sama mądrość filmowa, że strzelasz
    defibrylatorem i nagle się pojawiają piki na prostej linii na monitorze?
    Kiedyś jak były linki, ale już na hydraulice nikt się raczej ze sterami
    nie siłował.

    >> Nie wiem, nie pilotowałem liniowca. Może skoro i tak są stickshakery to
    >> znaczy że i tak w drążkach muszą być jakieś serwa. A skoro są to można
    >> zmieniać opór drążka w zależności od wyliczonej siły areodynamicznej na
    >> powierzchni sterowej dla "lepszego czucia" samolotu.
    >
    > Niby tak, ale czasami wygląda jakby kierowali kilkusettonową ciężarówką
    > bez wspomagania.

    Ja zwykle odnoszę wręcz przeciwnie wrażenie, że machają tymi sterami, że
    nawet samolot zareagować nie zdąży (choć to na podejściu, więc mała
    prędkość - mała skuteczność)

    https://www.youtube.com/watch?v=kKP2N7G4dCQ - przy okazji to nasz pilot.

    > No ok, rozumiem :)

    https://www.youtube.com/watch?v=6r9PpsaTunM

    jak się nazywa ten program co morduje ludzi?;)

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "jebać pis" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1