  • Data: 2007-08-03 11:38:48
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek, 3 sierpnia 2007 13:24
    > (autor Liwiusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f8v38f$650$2@news.onet.pl>):

    > No taka sama argumentacja... Wpływ świateł na spalanie jest w granicach
    > błędu pomiaru zapewne. Więc bardziej bym się martwił tym, że benzyna już
    > kuźwa prawie 5zł kosztuje a nie że kroplę na 100 więcej spalę.

    To jest tak samo bezsensowny argument, jak argument ministra
    finansów, który stwierdził, że podwyższenie akcyzy na benzyne to nic
    złego, bo wyniesie tylko 5gr na litrze. Zapominając że pozostałe 2-3zł w
    litrze benzyny to same podatki. Proszę nie robić z ludzi idiotów. Skoro
    zwiększenie poboru prądu w samochodzie prowadzi do zwiększenia spalania,
    to jeżdżenie z zapalonymi światłami zwiększa zużycie paliwa. To, że
    zwiększa tylko o 0,1% nic nie zmienia.

    > No tak, bo oczywiście ,,koguty'' ma w kieszeni, a światła na samej górze...

    Akurat na odwrót, światła ma w zasięgu widoku w lusterkach.

    > Nie jestem teoretykiem. Jeżdżę po drogach od 17 lat. w latach 90 jeździłem

    > Jak komuś coś, co wyje, błyska i jest duże białe z napisem AMBULANS zlewa
    > się z samochodami na drodze z powodu świateł to ja nie mam innej możliwości
    > reakcji.

    Jeździsz po drogach 17 lat i nigdy nie widziałeś pojazdu
    uprzywilejowanego z jednym tymczasowym kogutem na dachu, w zwykłym
    samochodzie?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz