    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakies chore nie porozumienie ! Co robic ?
    Date: Mon, 23 Oct 2006 22:36:32 +0200

    Użytkownik "zielony" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:ehj208$bak$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jak pisalem wczesniej, mieszkanie co roku wynajmowal ktos jeszcze, skrzynek
    > pocztowych nie bylo, listy trafialy doslownie pod drzwi, wiec rownie dobrze
    > tak mogl trafic kod aktywacyjny z allegro. A kolega poprosil tylko o wplate
    > kasy na moje konto. Nie wnikalem o co chodzi.

    Na przyszłość będziesz wiedział, ze pewnych przysług się po prostu nie czyni i
    już. Pół biedy, jeśli Twój kolega potwierdzi taki stan rzeczy. Wówczas sprawa
    może się rozejść po kościach. Ale jeśli nie, to po prostu Twoja opowieść
    zostanie najpewniej potraktowana jako linia obrony i tyle. Jeśli nawet sąd da
    wiarę, ze współdziałała z Tobą jakaś tam druga osoba, to i tak Ty dostaniesz za
    współsprawstwo, bowiem użyczyłeś swojego konta. Co więcej później, jak Policja
    pytała, to się tego wypierałeś. Policja właściciela konta wcześniej czy później
    ustali. Bo to kwestia pewnej procedury papierkowej, która trwa. Wówczas, łącząc
    to z informacją o tym, ze Ty mieszkałeś wówczas pod tym adresem raczej
    wątpliwości nikt mieć nie będzie.