  • Data: 2010-06-05 08:18:29
    Temat: Re: Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Cze, 00:37, "Kris" <n...@w...pl> wrote:
    > Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:83b630ef-78eb-4617-b976-00fc85c5ae88@
    y21g2000vba.googlegroups.com...

    > a tego sie juz nie dowiem bo byly wlasciciel ziemi nie zyje
    > dzialki byly rolne odronil je i posprzedawal

    Jesli to bylo zalatwione z glowa, to gdzies w urzedzie/papierach
    bedzie wpisana zgoda na te slupy.

    > slup pewnie stal za komny i lata lata wstecz nie moglo byc naczej bo
    > doprowadza
    > prad do wiochy

    To pewnie ZE postawil bo tak im sie podobalo i nikogo sie nie pytali o
    zgode. Wiec prawo jest po Twojej stronie :)

    > chodzi o to by wrzucili kabel w ziemie, da sie?

    Nie wiem czy sie da, z jakiego powodu kable elektryczne puszczane sa
    gora a nie pod ziemia. Ale mozesz zawsze wywalczyc przesuniecie slupa,
    tak aby mozna bylo sie normalnie pobudowac i nie korcilo do
    wykorzystania kabla jako sznurka na pranie ;) Dodatkowo ofkoz
    pieniadze za 'udostepnienie' Twojej ziemi.
    Najlepiej pojdz najpierw do ZE, wytlumacz o co Ci chodzi, moze trafisz
    na inteligentnego rozmowce, ktory sam wpadnie na pomysl co zrobic?
    Jesli jednak (co pewnie sie zdarzy) ZE Cie zignoruje to wtedy polecam
    wizyte u prawnika - koszt niewielki w stosunku do zyskow a porada
    bardziej wiarygodna. Na grupie byly raczej przypadki wyciagania kasy
    za to ze slup w ogole stoi. Proba przeniesienia/zlikwidowania slupa to
    juz wieksza komplikacja wiec nie ma co liczyc na amatorow tylko trzeba
    pogadac z fachowcem (zakladam ze dobry prawnik nie udziela sie na
    grupie :) ).