eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJakie prawo ma Kobieta zwolniona z pracy za porozumieniem stron ,nie wiedzadz że jest w Ciązy › Re: Jakie prawo ma Kobieta zwolniona z pracy za porozumieniem stron ,nie wiedzadz że jest w Ciązy
  • Data: 2005-09-24 16:10:30
    Temat: Re: Jakie prawo ma Kobieta zwolniona z pracy za porozumieniem stron ,nie wiedzadz że jest w Ciązy
    Od: c...@g...pl (coreczka-1966) szukaj wiadomości tego autora

    maciej napisał(a):

    > Poczekamy jeszcze na te pisemko z zakładu pracy, a po tym chyba do sądu
    > złoże papiery,
    > znalazłem artykuł w jakie gazecie z opiskiem , zakład pracy jeżeli nawet
    > zwolnił pracowniczke wypisując dyscyplinarne zwolnienie która
    > nie wiedziałą o tym że jest w ciąży musiał ją przyjąć ponownie do tej pracy.
    >
    > być może i tu będzie podobnie , no wie wiem co dalej robić ,

    Mialam podobny wypadek - nie poszlam jednak do sadu pracy - zlozylam
    skarge w Panstwowej Inspekcji Pracy - dziala szybciej - po miesiacu
    przywrocono mnie do pracy (wyszlo na to, ze mialam miesiac platnego
    urlopu) i przeniesiono na tak samo platne, ale mniej stresujace
    stanowisko.
    Jesli masz zaswiadczenie od ginekologa - przywrocenie do pracy jest
    wiecej niz pewne.
    Do Sadu tez mozesz isc - za jakis rok wysadzisz sobie odszkodowanko:)
    pzdr
    A.