eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak władza kombinuje tylko by okraść i upodlić Polaków - pod wodzą Tuska › Re: Jak władza kombinuje tylko by okraść i upodlić Polaków - pod wodzą Tuska
  • Data: 2012-09-27 01:22:34
    Temat: Re: Jak władza kombinuje tylko by okraść i upodlić Polaków - pod wodzą Tuska
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k3vr4t$9j5$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie chce mi się tego analizować, ale ja bym na Twoim miejscu zainteresował się
    > Funduszem Gwarancyjnym :-) To on ściągał te składki :-)

    Chyba tak, co to za twór? Co tu się potworzyło w tym kraju? Faktycznie, kolega
    mi dzisiaj cytował z pierwszego wyroku jakiś paragraf 100 kilkadziesiąt ileś
    ustawy o Funduszach Inwestycyjnych? Co ten fundusz ma do firmy ubezpieczeniowej?
    Skoro przejmuje rzekome długi, to na podstawie też ustawy o ubezpieczeniach
    obowiązkowych...

    boukun