eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112 › Re: Jak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.77-254-77-86.d
    ynamic.inetia.pl!not-for-mail
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112
    Date: Wed, 10 Apr 2024 21:55:07 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <uv6qr7$c4$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    References: <a...@w...eu> <uv6oh9$7kk$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-77-86.dynamic.inetia.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 10 Apr 2024 19:55:19 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="niusy.pl";
    posting-host="77-254-77-86.dynamic.inetia.pl:77.254.77.86";
    logging-data="388"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:vIPmIRUHAFRlPnKOI+XylKRYlb0=
    sha256:InmIu7DXjxnA8CbDWPDmD6ASaLMc+QFudkamC1QG/So=
    sha1:wJwzfVIO8Blv8+iYbJDZWmjnGnk=
    sha256:HNvU3WYzHKKsARpwKcW5triRl6H3IoO9QRo8Xtn236w=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <uv6oh9$7kk$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:849742
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10.04.2024 o 21:15, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 10.04.2024 o 19:50, A. Filip pisze:
    >
    >> No jak tak można zniesławiać służbę zdrowia nie w ogóle ale bardzo
    >> konkretną placówkę?
    >>
    >> https://www.medonet.pl/zdrowie/wiadomosci,pacjentka-
    ze-szpitalnego-lozka-dzwonila-na-112--nastepnego-dni
    a-zmarla,artykul,06545624.html
    >>> Pacjentka ze szpitalnego łóżka dzwoniła  na 112. Nazajutrz nie
    >>> żyła. "Personel mógł spać"
    >>> ; 10.04.2024
    >>>
    >>> Leżąca na oddziale pacjentka po zabiegu kardiologicznym nie mogła
    >>> doprosić się szpitalnego personelu o pomoc. Zrozpaczoną kobietę
    >>> uratował dyspozytor numeru 112, który dodzwonił się do
    >>> placówki. Chorej udzielono pomocy, ale następnego dnia zmarła. Szpital
    >>> twierdzi, że zgon to efekt choroby. Placówka wyjaśnia
    >>> sprawę. [...]. Sprawę jako pierwsza opisała "Gazeta Wyborcza". [...]
    >>
    >> https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,308708
    51,pacjentka-ze-szpitala-dzwonila-na-112-nikt-nie-sl
    yszal-jak.html
    >>> Pacjentka szpitala bezskutecznie wzywała w nocy z sali pomocy, więc
    >>> zadzwoniła na tel. 112. Kobieta nie przeżyła
    >>> ; 10.04.2024, 05:05
    >>> [...] Do zdarzenia doszło na oddziale intensywnej opieki kardiologicznej
    >>> Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego Warszawskiego Uniwersytetu
    >>> Medycznego przy ul. Lindleya. [...]
    >>
    > To, że pacjentka mogła w sposób niezauważony dla obsady Intensywnej
    > Terapii korzystać z telefonu nie najlepiej o tej obsadzie świadczy.

    Żaden problem. Pacjenci zgłaszają potrzebę innym pacjentom i
    odwiedzającym bo nie mają w zasięgu dzwonka albo nie umieją go użyć
    (pierwsze zdania artykułu wspominają o starszej pani). To jest jakieś
    totalne dno. Byłem w szpitalu u kogoś i np odnotowałem pełen kubek o
    godzinie 12-tej u osoby, która na pewno samodzielnie go nie naleje ani
    nie wypije, jak śniadanie jest pewnie o 7 lub 8. Nie całkiem ogarniam,
    jak lekarze mogą na to nie zwracać uwagi skoro generalnie wydają się
    wykonywać swoją pracę normalnie. To nie dziwota, że ludzie idą do
    szpitala i umierają.

    > Natomiast niekoniecznie musi to mieć związek z jej zgonem.

    Niekoniecznie rzecz jest w zgonie, było o udzieleniu pomocy po telefonie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1