    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak uwolnić się od agencji pracy?
    Date: Fri, 28 Nov 2008 15:49:18 +0100

    Użytkownik "ksl" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ggosjh$tkb$1@opal.icpnet.pl...

    > Akurat ja czuje się pewnie w tej robocie i na pewno sobie poradzę. :)
    > Zresztą to, że miałbym tam pracować dłużej było postawione jako ich
    > wymóg. Rozmawiałem z przyszłymi kolegami "na ty" i rzeczywiście
    > potrzebują kogoś na dłużej.
    > Jedyna moja wątpliwość to to, jak długo będę dostawał niższą pensję przez
    > to, że jestem z agencji... Czy po zakończeniu okresu jednego miesiąca
    > firma będzie mogła mnie zatrudnić już bez agencji, jako "wolnego"
    > człowieka? :)

    Ona może Cię zatrudnić od razu przecież. Skoro nie chce, to już trudno. Z
    tym, ze skoro Cię zapewniają, ze ma być później bezpośrednio, to ja bym na
    twoim miejscu poszedł na ten miesiąc (jak nie masz nic lepszego w tej
    chwili) i zobaczył po tym miesiącu. To nie długo. Jeśli nie dotrzymają
    słowa, to po prostu możesz przecież tej kolejnej umowy nie podpisać.