    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak uwolnić się od agencji pracy?
    Date: Fri, 28 Nov 2008 10:57:23 +0100

    Fri, 28 Nov 2008 10:31:45 +0100, ksl napisał(a):

    > Aha, umowa jest na 1 miesiąc, ale pracodawca mnie zapewnił, że będą to
    > przedłużać. Ten pracodawca to TPI i chyba mają takie wytyczne, żeby
    > szukać przez agencję i zatrudniać na początku na 1 miesiąc...

    Tak abstrahując od głównego problemu - nigdy nie ufaj w zapewnienia typu
    "będziemy przedłużać" czy podobne. Skoro dostałeś umowę na miesiąc, nie
    planuj od razu że na podstawie takiego zapewnienia będziesz tam pracować
    przez dłuższy czas. Jakby im na Tobie naprawdę zależało, dostałbyś od razu
    umowę na czas nieokreślony, albo na kilka lat.

    Sam się już kilka razy na ładnych uśmiechach i zapewnieniach przejechałem.
    Zresztą niejeden grupowicz zapewne też to potwierdzi ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net