  • Data: 2002-08-08 10:39:52
    Temat: Re: Jak to po slubie?
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AJA wystukał (a) w wiadomości news:3d5242ab_3@news.vogel.pl:

    > Moja zona od roku nei zmienila dowodu osobistego ...

    No tu jest chyba trochę różnica. Bo nie załatwisz
    wielu spraw np. w banku, no chyba, że załozy sobie
    konto pod starym nazwiskiem co wg. mnie chyba nie
    jest dobrym pomysłem.

    Ale jeżeli paszport traktować tylko jako dokument
    uprawniający do przekroczenia granicy, to chyba
    to zbytnio nikogo nie interesuje.

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl