  • Data: 2007-07-17 10:58:04
    Temat: Re: Jak egzekwować cenę za nabyty towar ?
    Od: castrol <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lip, 22:21, wombi <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Skąd w Twoich wypowiedziach 100% pewność co do tego, że sklep przysłał
    > oświadczenie o przyjęciu oferty?

    Bo umiem czytac? Pamietaj ze opieram sie dokladnie na tym co napisal
    Slawek czyli:

    "otrzymałem potwierdzenie z ceną i numerem konta. Wpłaciłem kasę,
    otrzymałem potwierdzenie wpłaty i info o
    realizacji zamówienia"

    z powyzszego jasno wynika, ze sklep przyjal zamowienie i je
    potwierdzil. Potwierdzil takze wplyw pieniedzy na konto i poinformowal
    o realizacji zamowienia. Uwazasz ze to nie swiadczy o tym ze sklep
    przyjal oferte kupujacego?
    Rozumiem, ze normalna praktyka jest wystawianie swojej oferty w
    Internecie, pozniejsze informowanie klienta o przyjeciu zamowienia,
    pobraniu od niego pieniedzy i dopiero pozniej zastanawianie sie czy
    oferte przyjac czy nie?

    Moze otworzysz swoj sklep internetowy?