    From: Anakonda <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Inny aspekt "maltretowania noworodka"
    Date: Thu, 13 Oct 2005 12:29:27 +0200

    Thu, 13 Oct 2005 11:10:20 +0200, na pl.soc.prawo, Graszka napisal(a):

    > No i stało się! Zamiast oburzenia na zupełnie debilne (bo brak słów na ich
    > zachowanie) pielęgniarki mamy deliberacje zupełnie nie na temat. A mnie się
    > włos jeży na głowie co jeszcze może się dziać nocą na dziecięcych oddziałach
    > szpitalnych w tak zdeprawowanych czasach jak obecne. Całe szczęście moje
    > dzieci są już wystarczająco duże, aby nie paść ofiarą. Ale czy to wiadomo?
    > Skąd wiesz, że ów fotograf wziął wogóle jakieś pieniądze za ujawnienie tych
    > zdjęć?
    > Jeśli nie będziemy reagować bezwzględnie na różne przejawy nienormalności to
> [...]

    No nareszcie pierwszy głos zdrowego rozsądku, kiedy czytałem poprzedni
    wątek ,myślałem ,że to jakaś paranoja ,niektórzy zdjęcia tych idiotek
    porównywali do utworu ,który nie może być rozpowrzechniany bez ich zgody, a
    wogóle to uważają ,że należało zamkąć tego ,który dał te zdjęcia do
    prasy.Inni uważali ,że nalezy zamkąć za to ,że nie poszedł na policję z
    tymi "fotkami".Ci powinni poczytać trochę kpk.Tym mądralom wszytkim co tak
    bronią "praw" tych pielęgniarek chciałem przypomnieć ,że żaden nie stanął w
    obronie tego wcześniaka.
    Jeszcze jedno kilka miesięcy temu ujawniono makabrycvzne zdjęcia z
    masowego rozstrzeliwania ludzi w Srebrenicy i tak się zastanawiam czy tu
    też nie należało/zgodnie z rozumowaniem niektórych / by sądzić tego ,kto je
    ujawnił ,czy tych którzu mordowali niewinnych ludzi- bo rozomując jak
    niektórzy w tym porzednim wątku ten film też możan by uzanać za wybitne
    dzieło artystyczne którego bez zgody autorów -morderców-nie możan
    rozpowszechniać.
    Takie filmy i zdjęcia to nie "utwory" a, poprostu dowody przestępstwa.
    JanuszHr