    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Inny aspekt "maltretowania noworodka"
    Date: Thu, 13 Oct 2005 11:10:20 +0200

    No i stało się! Zamiast oburzenia na zupełnie debilne (bo brak słów na ich
    zachowanie) pielęgniarki mamy deliberacje zupełnie nie na temat. A mnie się
    włos jeży na głowie co jeszcze może się dziać nocą na dziecięcych oddziałach
    szpitalnych w tak zdeprawowanych czasach jak obecne. Całe szczęście moje
    dzieci są już wystarczająco duże, aby nie paść ofiarą. Ale czy to wiadomo?
    Skąd wiesz, że ów fotograf wziął wogóle jakieś pieniądze za ujawnienie tych
    zdjęć?
    Jeśli nie będziemy reagować bezwzględnie na różne przejawy nienormalności to
    nie dziwmy się potem, że zyjemy w strasznym kraju.
    Pozdr. Graszka