  • Data: 2004-03-17 17:48:28
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: "salto" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to ostatni post w tej sprawie z mojej strony - jak widac w cytacie ponizej
    wymiana maili z osobnikiem ukrytym pod jakze wymyslnym nikiem SQ...
    wygenerowanym w wyniku niezeimskiego wysilku intelektualnego nie ma szans na
    najmniejszy konstruktywizm

    dodatkowo tylko zauwaze ze ten poziom intelektualny jest substandard i
    zapewne dla wielu z czytelnikow listy moze byc wrecz obelzywy

    to do nich bardziej niz do wspomnianego osobnika adresuje te konkluzje -
    oczywiscie zapewne na kazda probe zamkniecia sprawy otrzymamy odpowiedz na
    zasadzie i tak moje bedzie ostatnie zdanie - JAK TO ZWYKLE BYWA W WIEKU
    NIEDOROZWOJOWYM.

    pozdrawiam wszystkich uzytkownikow listy
    salto
    oczywiscie z pewnymi wyjatkami niestety