    From: "Sneer82" <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grozby przez telefon-pomocy
    Date: Mon, 10 Nov 2003 00:47:29 +0100

    Użytkownik "kinka" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bome8i$19lp$1@foka1.acn.pl...

    > I całe szczęście, bo propozycja reagowania przemocą na przemoc jest raczej
    > najgorszym wyjściem z sytuacji - nawet jeśli brzmi to banalnie.
    > Zastanawiałabym się raczej czemu ma służyć zachowanie tych ludzi, czy nie
    > jest to dość daleko posunięta prowokacja, czy przypadkiem ktoś z rodziny
    tej
    > dziewczyny, jej bliskich znajomych, w jakiś sposób nie naraził się tym
    > ludziom.
    > Tak czy siak jest potrzebne działanie, które zmierzałoby do wyjaśnienia
    > sytuacji. Wyjaśnić sytuację można np. poprzez uprawnione do tego
> [...]
    Ja nadal pozostaję przy swoim, ale w kilku kwestiach zgadzam się z kinką...

    Zaczęły mnie zastanawiać ich intencje...
    A może jego dziewczyna miała z nim/nimi jakiś bezpośredni kontakt, np. przez
    internet... A nie chce Reaper'owi powiedzieć, albo sama nie skojarzyła
    faktów. Albo ktoś zrobił jej głupi kawał podszywając się pod nią...
    Na pewno jednak wybór na nią padł nie przypadkowo.

    A tak nawiasem mówiąc: podaj numer/y telefonu kolesia na grupę, na pewno
    znajdzie się kilku takich, co mu już życie umilą ;)

    Pozdrawiam
    Sneer82