    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Getin Online nie chce mi oddac pieniedzy
    Date: Sat, 9 Jul 2011 23:06:45 +0100

    > MIalem tam lokate internetowa Rewolwer ktora zerwalem 01.07.2011 bo
    > pilnie potrzebowalem pieniedzy. Tymczasem zwrotu piniedzy nie dostalem do
    > dzisiaj. Stracilem juz z kilkadziesiat zlotych na telefon, dwa razy jacys
    > ich konsultanci mowili mi ze byl jakis blad w systemie i teraz pieniadze
    > wroca. Oczywiscie nie wrocily a ja nie zamierzam dzwonic poraz kolejny i
    > czekac pol godziny na polaczenie z konsultantem.
    > Przepadla mi fajna aukcja na allegro, a moje nerwy sa juz na granicy.
    > Na prosby kontaktu telefonicznego nikt nie odpowiada, wszystkie moje
> [...]

    Po pierwsze to nalezy sobie pewne fakty zwiazane z bankowoscia uswiadomic!
    Kazde pieniadze ktore ty wplacasz do banku staja sie wlasnoscia banku (prawo
    Bankowe).
    Wiec wszelkie wnioski na policji czy w sadzie zostana z urzedu ubite.
    Inaczej, jesli ktos dokonal by wyplaty ktorej ty nie autoryzujesz - to sie
    nazywa fraud czy moze bardziej poprawnie defraudacja. Ale tu masz przypadek
    kiedy to bank nie wyplaca i moze to zrobic zgodnie z prawem bankowym.
    O odszkodowaniu zapomnij bo niby z jakiego powodu?
    Pozew w sadzie zlozysz na co? Na Prawo Bankowe?