eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie aresztują kandydatów w wyborach? W kraju demokratycznym jak (Biden) USA [wybory gubernatora stanu Michigan] › Re: Gdzie aresztują kandydatów w wyborach? W kraju demokratycznym jak (Biden) USA [wybory gubernatora stanu Michigan]
  • Data: 2022-06-16 22:05:30
    Temat: Re: Gdzie aresztują kandydatów w wyborach? W kraju demokratycznym jak (Biden) USA [wybory gubernatora stanu Michigan]
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Znaczy się jak FBI zatrzymuje, doprowadza (siłą) do sądu który zwalnia
    > i to bez kaucji to wszystko jest porządku, nic nie może sprawić wrażenia
    > małej i małostkowej politycznej szykany (wyborczej zagrywki) z użyciem
    > wymiaru sprawiedliwości (FBI)?

    Trzeba się przyjrzeć sędziemu.

    > Jak chcesz konsekwencji (bezwarunkowej) akceptacji takich praktyk:
    > W RP3 zatrzymywanie kandydatów na 48h których sąd aresztowy zwolni
    > nawet bez kaucji będzie w porządku i nie wzbudzi u ciebie żadnych

    Już zatrzymywano u nas za przypięcie czegoś tęczowego do pomnika i za tym
    podobne pierdoły, więc widać jest taka ogólnoświatowa norma.

    Jakoś nie słyszałem twojego pierdolenia za podobne rzeczy, gdy działy się w PL.
    Więc buzia na kłódkę i przyjąć, że teraz tak jest i już.