  • Data: 2004-02-13 14:17:31
    Temat: Re: Gdy ktoś śle pogróżki
    Od: olaf<o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za radę. Nie należę do facetów typu macho, a sporo jest świrów
    w sieci. Nie wiem, dlaczego on akurat wybrał mój numer GG. Może to
    przypadek. Wiem tylko,że z treści jego wypowiedzi, w których
    dominowały bluźnierstwa i epitety pod adresem moich bliskich typu:
    twój ojcec i twoi kolesie nie mająjaj, twoja dziewczyna to płaska
    emocjonalnie suka...można wywnioskować, że ten facet nie jest
    normalny

    -> http://usenet.pomocprawna.info