  • Data: 2003-08-18 21:21:20
    Temat: Re: Fotografowanie sklepu czy mogę ?
    Od: "Maciej Makula" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> podrapal sie po glowie i
    stwierdzil:

    > Kwalifikacja jak najbardziej słuszna. Z tym, że najpierw musiałby
    > legalnie wejść w posiadanie tego filmu, bo jak nie, to będzie raczej
    > kradzież.

    Hmm.. Ale zalozymy, ze raczej na 99,999% legalnie w jego posiadanie nie
    wejdzie, tylko po prostu wyrwie aparat czy dokonaczegos podobnego. Naswietli
    i odda.

    Dlatego wiec uznalem tu art. 288 (w zasadzie to z niego nie wynika ze musi
    wejsc w posiadanie tej rzeczy w legalny sposob), poniewaz w przypadku
    rozboju (a wiec i kradziezy) nie wypelniamy niektorych znamion.

    pozdr
    eMeM