eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirmowe buty w sieciówce - zniszczone po pół roku podróbka?? › Re: Firmowe buty w sieciówce - zniszczone po pół roku podróbka??
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firmowe buty w sieciówce - zniszczone po pół roku podróbka??
    Date: Mon, 27 Apr 2009 00:54:44 +0200

    Użytkownik <u...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ffc1f0c2-1380-4997-b927-2fe769d3e8b1@y10g2000pr
    c.googlegroups.com...
    >Moje drugie pytanie do grupy dotyczy butów UMBRO dla 14 letniego
    >chrześniaka. Kupiłam je w sieci GO SPORT w "promocji" za 229zł
    >(wcześniejsza cena 399zł) z gwarancją na 2 lata. Buty zakupiłam w
    >okresie letnim , są to buty na ciepłe letnie wieczory. Chrześniak
    >chodził w nich około 2 - 3 miesiące i odłożył do szafy. Teraz je wyjął
    >i po tygodniu użytkowania materiał zewnętrzny po prostu popękał i
    >sparciał jak stara szmata. Pojawiła się w jednym miejscu dziura , że
    >można wsadzić palec. Podeszwy zaczęły się rozwarstwiać dookoła buta.

    Jakbym czytał opis moich treków Volkl.
    Tyle że tam podeszwa sama z siebie się rozpadła, ale po 10 latach (buty
    bardzo mało używane, bieżnik jak nowy).
    Może to przechowywanie w szafie szkodzi plastikowym podeszwom, bo u mnie też
    się to stało w ten sam sposób.

    Reklamuj, co Ci szkodzi spróbować.
    Pewnie odrzucą pod byle głupim pretekstem, ale może się chociaż na sąd
    konsumencki zgodzą.