  • Data: 2014-11-22 23:51:40
    Temat: Re: (FUW) Re: Krótko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.11.2014 o 00:50, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Przecież nie wiem.
    > Wiem która znajduje się na pierwszej pozycji, ale która była
    > w kolejności nie mam pojęcia.

    Dokładnie. Pytanie może mieć dwa znaczenia - pytanie o kolejność w
    jakiej znaki były tworzone na papierze lub pytanie o kolejność, w jakiej
    się znajdują.

    Prosta eliminacja - które pytanie ma sens - wskazuje na właściwe pytanie
    kolejność w jakiej się znajdują.

    Widać tekst przepisu pisał normalny człowiek, a nie prawnik ;->

    > Co oczywiście nie wyklucza możliwości popełnienia takiego
    > "uproszczenia z błędem" w mowie potocznej (patrz: oczekiwane
    > błędne odpowiedzi na pytanie "czy ma pan zegarek", szczególnie
    > w czasach kiedy zegarek nie był dodatkiem do setki codziennie
    > noszonych gadżetów).

    Pytasz się o zegarek w sensie indywidualnego urządzenia czy o fragment
    możliwości telefonu? ;)

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić