  • Data: 2002-08-07 11:24:06
    Temat: Re: Dzieko na stale za granice
    Od: "Monia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dokładnie zgadzam sie z Dodo, bo jesli rodzice maja przyznana wspolnie
    wladze nad dzieckiem to decyduja wspolnie o jego losach, a nie kazde osobno
    zadecyduje sobie co z dzieckiem zrobic. Chyba ze moga sie dogadac miedzy
    soba, ale czasami sytuacja nie pozwala na to. Ojciec nie chce sie zgodzic i
    tu problem. Czy mam sie z ta sprawa udac do sadu o pozwolenie ?? Czy starac
    sie dogadac z ojcem ??
    Użytkownik "dodo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    cholera