    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzieci, plac zabaw i art. 51 KW
    Date: Mon, 21 Aug 2006 23:13:27 +0200

    > Wielkie dzięki za poradę. Dzieci mają w granicach 3 do 9 lat.

    Jakies 10 lat temu ratlerki zaatakowaly mojego mlodszego brata (wowczas
    6-letniego), co skonczylo sie wyszybowaniem w powietrze wczepionego w noge
    dziecka bydlecia z "czuba" z efektem smiertelnym (dla psa, ofkors).
    Oczywiscie wlascicielka krzyczala i przy mnie i przy rodzicach i przy
    dzielnicowym, ze "On biegal i tym pieski sprowokowal! Gdyby nie biegal, to
    by sie nic nie stalo!". Niestety sa takie kreatury na tym swiecie i trzeba
    je skutecznie tepic. Nas babsztyl od ratlerkow meczyl przez 2 lata donosami
    na policje i byla sprawa w sadzie. Oczywiscie bezskutecznie, a ratlerki w
    koncu poszly do schroniska, jak zaatakowaly kogos jeszcze, ale mielismy 2
    lata spierniczonego zycia tak naprawde. Wiec jak masz dzialac, to przygotuj
    sie na atak na pelna skale i nie przebieraj w srodkach (w ramach prawa), bo
    kreatury nie dadza Ci spokoju, jesli ich nie wdepczesz w bloto tak, zeby im
    sie odechcialo zemst.

    Pozdrawiam,

    Tiger