  • Data: 2004-10-22 21:26:56
    Temat: Re: Dzialka i linia elektryczna
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    miaęm podobnie
    kupilem działke budowlana - chciałem budowac dom jednak nim
    zapoczatkowaęmbudowe trzeba bylo zrobić obieg dokumentów
    udałem sie do energetyków a oni strwierdzilei ze sorry ale tam za 3 miesiace
    beda cos wazneog stawiać i to bedzie nad moim dachem wisiec a wiadomo ze tak
    byc nie moze
    zawinił urzedas albo nawet kilku
    po okolo 15 miesiacach miasto zwrocilo mi kase wraz odsetkami - oraz
    zaproponowalo po korzystnych warunkach zakup ziemi pod budowe - skorzystalem
    estem zadowolony bo poprzednie dzialki teraz strasza obskurna zabudowa a ja
    mieszkam w sliczenj dzielnicy. straszylem troszke sadem itd. - bylo to 1993
    roku