eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDzialanie w stresie, agresja fizyczna w odpowiedzi na agresje slowna › Re: Dzialanie w stresie, agresja fizyczna w odpowiedzi na agresje slowna
  • Data: 2007-04-25 08:59:18
    Temat: Re: Dzialanie w stresie, agresja fizyczna w odpowiedzi na agresje slowna
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu szerszen porozsypywal nastepujace haczki:
    > taka mala sugestia, pan b niech zazyje nerwosol, validol czy co tam
    > bedzie chcial, jesli nie potrafi zapanowac nad emocjami i zleje cieplym
    > moczem pana a, jesli jeszcz przy okazji bedzie mily i uprzejmy w
    > stosunku do pana a, to pana a szlag na miejscu trafi, dostanie zawalu,
    > wylewu, albo jeszcze czegos rownie milego ;)
    Zgadzam sie. Mzoe troszke wyjasnie tlo dyskusji... w sasiedniej firmie
    szef przez kilka minut wydzieral sie na pracownika, rownal go z ziemia.
    Kolega stwierdzil ze jakby na niego szef sie tak wydzieral przez 2min,
    to by nie wytrzymal, podszedl do niego i go walnal. No i zaczela sie
    dyskusja. Argumentacja kolegi - on ma chore serce, czemu on ma ulegac
    terroryzmowi i dac na siebie krzyczec albo dac sie zastraszyc i wyjsc z
    pokoju zeby sie nie stresowac? On nie lubi sie denerwowac, nie potrafi
    sie klocic, natomiast uderzenie/przewrocenie krzyczacego pewnie by
    uspokoila krzykacza a dla mojego kolegi nie byloby to stresujace
    (kilka(nascie) lat treningow judo, taekwondo, karate itp).
    --
    badzio