  • Data: 2021-12-09 14:51:13
    Temat: Re: Dwie Ukrainy? [Prawo do samostanowienia ala Kosowo dla Katalonii]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Samostanowienie przy pomocy rosyjskiego wojska...
    > Ciekawa koncepcja.

    Samostanowienie przy pomocy bombardowań NATO to bardzo nieciekawa
    koncepcja? Czy może Katalonia uzyska prawo do samostanowienia dopiero
    po dłuższej i krwawej walce zbrojnej jakiegoś "Frontu Wyzwolenia Katalonii"?

    Niby na podstawie *otwartego* wmieszania się wojsk obcych państwa można
    dość łatwo uwalić legalizm referendum na Krymie ale jak będzie na tej
    podstawie chciał uwalać Ludowe Republiki Dwie na Ukrainie Wschodniej
    to to że niby masz rację nie uchroni cię od wielkiej śmierdzącej kupy
    niewygodnych porównań/wywlekanych precedensów i podstawnego mącenia
    "przeciwnej strony (prawnej)".

    Niby USA jako po agresji na Irak nie wykryły broni ABC która miała być
    powodem agresji to przywróciły stan/władze sprzed swojej agresji?
    Czy może zainstalowały swoje władze które ukatrupiły szefa
    poprzednich władz natychmiast po wydaniu im go przez USA?
    [ Moje oceny moralna i prawna są "znacząco różne" ]
    "W papierach porządek musi być"

    --
    A. Filip