    From: "Likoml" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dotyczy sporu z ZUS w sprawie dopłaty do renty
    Date: Sun, 23 Oct 2005 13:40:56 +0200

    Ja otrzymywałem rentę i pracowałem natomiast sąd przyznał mi wcześniejszą
    emeryturę i zasądził wyrównanie za każdy miesiąc za który mi sie należała
    emerytura, ale w ZUS-ie powiedziano mi że nie dostanę tego wyrównania
    ponieważ ja przez ten okres pracowałem, ale skąd ja miałem wiedzieć po
    pierwsze że wygram sprawę a po drugie zus mnie nie poinformował o tym że
    jeżeli zakładam w sądzie sprawe to mam się zwolnić.Ja pracując byłem
    narażony na koszty i nie tylko, a wogóle gdybym wiedział że dostanę tą
    emeryturę to bym nie pracował.A poza tym to jak sie miałem utrzymać za te
    800 zł.