  • Data: 2013-04-10 01:26:14
    Temat: Re: ...Dostał wyrok za brak hasła Wi-Fi
    Od: PM <p...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-10 01:13, news napisał(a):

    > a wiesz to to tablica mac routera ? nie chodzi mi o pakiety IP bo to nie
    > ta warstwa.

    Ale co da ci tablica arp z routera? Już pomijam fakt że ona jest również
    czyszczona dosyć często, więc musieli by ją sprawdzić w niedługim czasie
    po fakcie zaistnienia przestępstwa. Inne logi routera też nic ci nie
    dadzą. Po mac nie dojdziesz do kolesia, no chyba że zaczniesz skanować
    wszystko w okolicy :)

    --
    PM