  • Data: 2017-11-22 13:49:45
    Temat: Re: Doręczenie pozwu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ov3opp$g5h$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-11-22 o 12:40, J.F. pisze:

    >Raczej stawiałbym, że tam jest mentalność odwrotna - że właśnie chcą
    >wysłuchać i wysłuchują.

    No o tym pisze - sad wysle powiadomienie powtornie, i moze jeszcze
    raz, a moze nawet maja inne srodki w rezerwie, jak sie strona nie
    stawia na sprawy.

    A nie "awizowano dwa razy, wiec strona powiadomiona byla".

    >Kto ich tam wie, jak się imigrantów na doręczycieli pozatrudnia.

    No to im sie jeszcze przepisy zmienia :-P

    >Rok, to może tam jest za brutalny gwałt, a nie za ukrycie awiza :)

    Za gwalt rok, za ukrycie awiza 2 lata :-)

    Albo np sad nie ma problemow z uniewaznieniem wyroku, skoro strona sie
    nie stawiala.

    J.