  • Data: 2005-07-26 18:27:20
    Temat: Re: Dodatek dla samotnie wychowujacej matki - POMOCY!
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dc5sev$6ro$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [........................]
    > Za malo danych o co wlasciwie sie rozchodzi. Byc moze tylko o to, ze
    > teraz sklada sie dokumenty nie do ZUS tylko do Osrodków Pomocy
    > Spolecznej /chyba, ze w danej miejscowosci wladze upowaznily do
    > wyplaty inna jednostke.
    > Jesli znajoma ma rozwód i wyrok o alimenty, to powinna dostac, ale z
    > tym musi zglosic sie jak najszybciej do Osrodka Pomocy / do konca
    > lipca trzeba zlozyc dokumenty jesli chce, by we wrzesniu wyplacono
    > jej swiadczenia/.

    Dlaczego uczysz doić naród_ciebie_mnie_i_innych?
    Czy nie powinnaś podpowiedzieć, że w pierwszej
    kolejności *powinno się* "pozyskiwać środki na
    utrzymanie dzieci" - cytat Olka, od biologicznych
    rodziców, a społeczne środki to *ostateczność* !?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Wkładasz rękę pod sukienkę... ciśnienie rośnie, opór maleje."