    Subject: Re: Do ćwiczeń czy do zabawy?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    Date: Sun, 13 Dec 2020 04:31:05 +0100

    > Na pewno obecny Sejm to uchwalił. nie wiem, to pisał Ustawę o obrocie

    Nie do końca. Kuriozalny wymóg posiadania kwitu na zakup czarnego
    prochu to wymysł twoich umundurowanych kolegów.
    Bo mimo że sejm nie uchwalił wymogu posiadania pozwolenia na
    posiadanie czy używanie czarnego prochu to milicyjna mafia
    wymaga od sprzedawców spisywanie kupujących z Europejskiej
    Karty Broni.
    Sąd najwyższy potwierdził że pozwolenie na posiadanie czarnego prochu
    nie jest wymagane.
    https://trybun.org.pl/2015/08/06/nie-jest-wymagane-p
    ozwolenie-na-posiadanie-czarnego-prochu/