    From: "Torens" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Długie] Zostałem oskarżony o przestępstwo z art.190§1kk.
    Date: Thu, 2 Dec 2004 21:33:58 +0100
    Sender: t...@o...pl@pw106.wroclaw.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:conjk5$1g90$1@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > Myslisz ze ktos bedzie Cie oficjalnie informowal o inwigilacji czy
    > o sprawdzaniu logow?
    >
    > Pozatym, popracuj nad swoja wiedza o GG i protokolach P2P.

    Wiem i to dosc duzo. I nikt tego nie sprawdzal bo sprawa lezala na Policji
    od 2003 a pierwsze wezwanie na policje i przesluchanie bylo w 2004. Czytalem
    akta i nie sprawdzali nic.

    ps.
    Połączenia bezpośrednie (peer-to-peer)

    Polegają na łączeniu się dwóch komputerów bezpośrednio, zamiast za
    pośrednictwem serwera (w takim przypadku dwa komputery są podłączone do
    serwera, a informacja jest przekazywana z pierwszego komputera do serwera, a
    z serwera do drugiego komputera). Połączenie bezpośrednie jest więc - z
    reguły - szybsze. Daje więc wiele możliwości jeśli chodzi o wprowadzanie
    nowych funkcji - jak chociażby przesyłanie plików, głosu, multimediów. Aby
    doszło do zestawienia takiego połączenia, oba komputery msuzą mieć włączoną
    opcję "Używaj połączeń bezpośrednich". Jeżeli użytkownik pracuje za
    firewallem, opcja ta nadal może być włączona. Wprawdzie nie będą możliwe
    połączenia z komputerów poza obszarem firewalla, ale będą możliwe połączenia
    z komputerami które znajdują się za tym samym firewallem -- a więc np.
    wewnątrz sieci korporacyjnej. Tutaj również numery IP nie będą udostępniane
    użytkownikom którzy znajdują się poza naszym firewallem.